Ovdje možete naći odgovore na najčešće postavljana pitanja i nedoumice oko korištenja Mališić Card kartice i online računa.

Kartica , članstvo i korištenje su potpuno besplatni i bez dodatnih ili skrivenih obveza, samo uživanje u pogodnostima.
Način dobivanja kartice iznimno je brz i jednostavan! Dovoljno je na bilo kojem Mališić prodajnom mjestu zatražiti karticu te pristupnicu za unos ,popuniti pristupnicu i predati na prodajnom mjestu. Vaša je kartica odmah spremna za upotrebu. Na e-mail adresu ili na mobilni broj ukoliko ih ostavite, ćete dobivati redovne obavijesti o raznim pogodnostima i ponude samo za korisnike kartice.
Karticu možete dobiti na svim Mališić Card prodajnim mjestima koje možete pregledati na ovom linku: Prodajna mjesta.
Nažalost kartice ne šaljemo poštom niti istu možete zatražiti preko interneta. Za izdavanje nove kartice možete se obratiti izravno u najbližu Mališić Card poslovnicu. Naši zaposlenici rado će vam dati prijavnicu i člansku karticu.
Popuste i uštede preko sustava bodovanja. Direktan povrat novca za popust na karticu preko sustava bodovanja. Sudjelovanje u nagradnim igrama. Online kupovinu po posebnim popustima. Online provjeru stanja i osobnih podataka. Online provjeru svih kupovina i troškova. Obavijesti putem e-maila o tajnim ponudama samo za korisnike kartice. Posebne akcijske i jednokratne popuste samo za korisnike kartice.
Za provjeru stanja bodova i kupnji na kartici morate otvoriti svoj online račun na www.malisicshop.ba. Za pregled i otvaranje računa nužno je da unesete svoju e-mail adresu u pristupnicu prilikom zahtjeva za izdavanje Mališić Card kartice. Na ovoj web adresi u rubrici Prijava upišite vaš mail koji ste unijeli prilikom popunjavanja pristupnice i serijski broj s vaše kartice te slijedite postupak prijave.
Stanje bodova možete uvijek saznati prilikom kupovine na svakom prodajnom mjestu koja su uključena u sustav Mališić Card.
Ako se vaši osobni podaci promijene (npr. telefon, adresa), podatke možete promijeniti putem Vašeg online računa u odjeljku Prijava/Profil. U slučaju dodatnih pitanja dostupni smo i putem e-pošte na infomp@malisic.ba.
Nažalost, kartice ne možemo slati poštom. Naši zaposlenici na prodajnim mjestima rado će vam dati novu karticu i pristupnicu a nakon što javite gubitak na telefon 036 650 601 bodovi i popusti sa stare kartice će biti prebačeni na novu. Uz izdavanje nove korisničke kartice umanjuje se ostvareni bonitet korisnika za 5 bodova.
Mališić MP d.o.o. kao upravitelj osobnim podacima, obrađuje osobne podatke u skladu sa zahtjevima Zakona o zaštiti osobnih podataka (SG BiH, broj: 49/06).
Ako više ne želite primati informacije o aktivnostima i pogodnostima Mališić Card , odnosno želite odjaviti svoju karticu i članstvo, možete se odjaviti putem e-pošte infomp@malisic.ba ili na telefon 036 650 601.
Bodove sakupljate tako da Mališić Card karticu pokažete svaki svaki put kada obavljate kupovinu na prodajnim mjestima koja se nalaze u sustavu Mališić Card-a. Bodovi se odmah dodaju na vašu karticu. Ostvarene bonitete pridružujemo Vašem računu isključivo za vrijeme obavljanja kupovine. Naknadno dodavanje boniteta nije moguće.Pregled trgovina i usluga možete pogledati na ovom linku.
Bodove skupljate i koristite u svim prodajnim objektima Mališić Card . Pregled poslovnica možete pogledati na ovom linku. Bodove, popuste i druge pogodnosti kao npr. jednokratne akcijske popuste i nagrade koristite tako što prilikom kupovine pokažete vašu karticu na blagajni. Operater tada očita stanje bodova ili dopuštenih popusta na vašoj kartici i u dogovoru s vama iskoristi cjelokupan ili samo dio iznosa te umanji odmah vaš račun koji trenutno plaćate.
Ne postoji vremensko ograničenje za iskorištavanje bodova. Osim toga Mališić Card je program i članstvo vjernosti te posebno nagrađuje one koji budu dugogodišnji korisnici kartice.

036 446 037

Telefon za podršku!

info@malisicshop.ba

Email za podršku!

Pon. - Pet.: 8.30 - 15.30

Podrška